fietstocht op Bali - Reisverslag uit Banjar Padangtegal Kelod, Indonesië van Inge Van den Branden - WaarBenJij.nu fietstocht op Bali - Reisverslag uit Banjar Padangtegal Kelod, Indonesië van Inge Van den Branden - WaarBenJij.nu

fietstocht op Bali

Blijf op de hoogte en volg Inge

24 Augustus 2014 | Indonesië, Banjar Padangtegal Kelod

Deze morgen vertrokken we met een plaatselijke gids op cyclingtour. Eerst met de auto tot aan het Batu meer, dan naar onze fietsen, samen met nog twee Australiërs en 2 Japanners vertrokken we dan. Het werd een leuke tocht met regelmatig wat uitleg over wat we tegen kwamen. O.a. een Indonesian Cooking School met eigen planten en kruidentuin en een traditionele compound. En we eindigden in een olifantenpark, waar we een zeer lekkere lunch kregen voor geschoteld! Na het eten konden we naar een show kijken van de olifanten, die was erg grappig! Op de olifanten rijden kon pok, maar vonden we nogal duur... Terug naar hotel dan maar en in het zwembad gesprongen!