Dag Java, hallo Bali!! - Reisverslag uit Banjar Padangtegal Kelod, Indonesië van Inge Van den Branden - WaarBenJij.nu Dag Java, hallo Bali!! - Reisverslag uit Banjar Padangtegal Kelod, Indonesië van Inge Van den Branden - WaarBenJij.nu

Dag Java, hallo Bali!!

Blijf op de hoogte en volg Inge

21 Augustus 2014 | Indonesië, Banjar Padangtegal Kelod

Wim en Brent zijn deze nacht om half één vertrokken met een plaatselijke gids naar de Ijen vulkaan. Zware klim naar boven, maar spectaculair uitzicht! Bij het afdalen naar de krater plots grote zwaveldampen in hun gezicht gekregen. Dit werkt hevig in op de luchtwegen en was dus niet zo aangenaam! Ze kwamen op die berg ook miners tegen, mensen die zwavel uit de krater halen en zo hunne kost verdienen. Tegen 7.45 u terug in hotel! Dan ontbijten, weer inpakken en op weg naar de veerboot naar Bali! Goede wegen op Bali, maar erg druk... Zullen pas laat in ons hotel toekomen!
Zijn om 19.00 pas toegekomen in hotel, weer schitterend! We mogen niks onbeheerd achter laten, ook niet op ons terras. Ons hotel ligt vlak naast Monkey Fortest en er durven al eens aapjes langs te komen...
Morgen rustdag, joepi!!

• 21 Augustus 2014 - 20:24

Ruth:

Geniet van jullie dagje morgen ! x

• 22 Augustus 2014 - 14:02

Roos:

Man, man, man, wat een avonturen. Zoveel dat jullie meemaken. Wat een reis. Dat dagje rust zal morgen welkom zijn! Geniet er van!