Malang - Reisverslag uit Mojosari, Indonesië van Inge Van den Branden - WaarBenJij.nu Malang - Reisverslag uit Mojosari, Indonesië van Inge Van den Branden - WaarBenJij.nu

Malang

Blijf op de hoogte en volg Inge

17 Augustus 2014 | Indonesië, Mojosari

Vandaag weer een lange rit voor de boeg. Eerst naar Batu en Malang. Batu wordt ook de Apple Town genoemd, aan de stalletjes langs de weg( er staan er heel veel!) worden er dan ook veel appels verkocht. Alsook appel -kroepoek... Het smaakt alleen niet naar appels... In Malang zijn we gaan lunchen bij Toko Oen, een restaurant uit 1930, met lekker eten! Dan verder voor 3,5 u naar de voet van mount Bromo, daar is ons volgende hotel : Java Banana. Morgen om 3.30u uit ons bed om de Bromo vulkaan te bezichtigen...

• 18 Augustus 2014 - 09:07

Roos En Co:

Hoi! Hoi!
    We zijn net thuis van Frankrijk....een hele andere vakantie dan bij jullie.
    Wat een reisverhaal! Het lijkt me ongelofelijk om dit als gezin mee te maken! Gelukkig kunnen we een beetje meegenieten! we kijken uit naar het vervolg! Vele groetjes uit het regenachtige België. De Stautekes uit Kallo