Voorbereiding Java en Bali - Reisverslag uit Beveren, België van Inge Van den Branden - WaarBenJij.nu Voorbereiding Java en Bali - Reisverslag uit Beveren, België van Inge Van den Branden - WaarBenJij.nu

Voorbereiding Java en Bali

Blijf op de hoogte en volg Inge

26 Juli 2014 | België, Beveren

Nieuwe reistasje is ondertussen gekocht, nodige vouchers en officieel reisschema zijn eindelijk toegekomen via mail. Nu kan het aftellen pas echt goed beginnen!

• 27 Juli 2014 - 00:23

Mieke:

Top dat we jullie op deze manier kunnen/mogen volgen! Ben zeer benieuwd en kijk enorm uit naar jullie verslag! Grappig dat Fleur dan ook van dichtbij weet wat Lena allemaal beleeft! Grtz x

• 29 Juli 2014 - 10:59

Familie Staut Uit Kallo:

De max!
    Zo reizen we met z'n allen een beetje mee. Het wordt een fantastische belevenis. Super dat we kunnen mee volgen. Dank je wel! Grtjs. Roos, Jo, Jef, Fien, Emma en Juul

• 30 Juli 2014 - 09:40

Inge:

We kijken al uit naar de verhalen! Ben benieuwd of jullie ervaringen zijn en of er veel veranderd is na al die jaren! Geniet er maar van.

• 08 Augustus 2014 - 13:44

Inge:

Laatste uurtjes voor vertrek! Al ingepakt? Wij wensen jullie een aangenaam en vlotte reis.